2014. január 20., hétfő

Zsákvászon

Menthetetlenül szerelmes lettem a zsákvászonba.
Először csak ki akartam próbálni valamin, magam se tudtam, hogy min. Nézegettem az árakat, és arra jutottam, hogy csak akkor tudok gazdaságosan kijönni a dologból, ha 10 métert veszek egyben.
Rémisztően hangzott, körülöttem kételkedő arcok, de jelentem, 2 hónap alatt kivégeztem, elfogyott, pedig még vannak terveim vele. :)

Hogy mi minden lett belőle:

Az első, ami készült, ez a 2 párna:


Aztán még több párna :)








Aztán fali zsebes tároló, virágos vászonnal kombinálva:


Alátétek:









Falvédőn kerítés:




Karácsonyi díszek, és szívecske:


Ajándékkísérő:





Könyvjelzők:



Üzitáblán rózsa:





És még maradtak megvalósítatlan dolgok, úgyhogy remélem lesz folytatása! ;)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése