2014. január 14., kedd

Mikrót de azonnal!!!!!!!!!!!!

Igen, én vagyok a hülye, mert beígértem a fiúknak, hogy nyáron én is csinálok nekik egy kiskonyhát valami régi bútordarabból. Bevallom, én is nagyon vágyok rá. :D
De a nyár még messze van, és Ákosom már gyurmából ennivalókat készít a CD lejátszóban, úgyhogy valami SOS kellett. Játékkonyha nagy falat, ahhoz nekem nyár kell, hogy az udvaron barkácsolhassak.
Most gyorsan kell cselekedni, ha számít a CD lejátszó élete, hirtelen beígértem egy mikrót dobozból.
Tudom, nem egy nagy kunszt, nem is fog örökké tartani, de vészhelyzetre megteszi. :)
És nem kell hozzá semmi olyasmi, ami ne lenne kéznél!
Először is egy doboz. Illetve nekem kettő, mert ez olyan volt, aminek nincs teteje, így kettőt fordítottam egybe egy kis szabászat után:



 A felső részre egy ajtót vágtam, minden eszközzel, mert persze a sniccert nem találtam.



Aztán jöhet a dekoráció, a gyerek cuccait használva: filctoll, vízfesték, a jó öreg technokol (ez az én cuccom ), és a kör rajzolásához cumisüveg kupak :) Erre jó a lemosható filctoll, így nem baj, ha a kupakot összekenem közben.


És kész a hipergyors mikrónk :) Lehet gyurmázni!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése