2013. augusztus 20., kedd

Katonai láda

Olcsón hozzájutottam pár katonai ládához.
Egy kis sár, egy kis lószar, hozzá az illat, kezdjünk hát vele valamit :)
"Feltárási állapotok":



Egy kis csiszolgatás, aztán festegetés. Egyszerűen hangzik...de amennyi szálka egy ilyen ládából kiáll, hát felér egy agyvérzéssel. Persze nem akartam iszonyat simára, csak éppen annyira, hogy ne szúrja az ember kezét, ha megemeli.
Nem bírtam kivárni, hogy mindenhol lecsiszoljam, muszáj volt a tetejét rögtön csiszolás után picit megfestenem, hogy erőt kapjak a többihez.
Ja, és mostam, mostam és mostam, az udvaron slaggal, jó sokszor, mire teljesen tiszta lett.


Belül lila lett, egy réteg elég volt, kívül viszont 2-3 rétegben kellett festeni.


 A tetejét csak "csiszatoltam" az ecsettel. Belemártottam épphogy a végét a festékbe, aztán még újságpapíron letöröltem, aztán kenegettem. Talán ez a száraz ecset technika... :D



És még egy régi magyar motívum a közepére:
 


Íme egészben:


És az összehasonlítás:


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése