2013. szeptember 15., vasárnap

Ovis párna

Első héten Ákos minden délben hisztizett, hogy nem akar hazajönni, és ott akar aludni az oviban.
Az óvónők azt mondták, hogy a fokozatosság miatt várjunk egy hetet, és csak második héten aludjon ott.
Eljött a második hét.
Most már oviba se akar menni, nemhogy ott aludni :(
Már teledumáltam a fejét mindennel, hogy milyen jó ott aludni, egy csomó kitalált mesét traktorokról, meg a traktor-ovis kalandjaikról...néha látom, hogy megragadja a dolog, de csak nem akar alakulni.
Most eljött az idő, ovis párnát csináltam, hátha megjön a kedve.
Az ovis párna feltételei:
- 1 traktor
- 1 autó...persze többet akart, de egyet elegendőnek ítéltem
- fa, a jele
Neki is estem szombaton, és kb tízezer megszakítással a végére is értem.
Megvan a piros traktor, a kék autó,ovis jel (fa), monogram.


És a végére jutott egy kis extra is:
Mivel félálomban mindig címkét keres (pólóban, nadrágban, gatyóban, ahol talál), ezért kivágtam egy pulcsimból a címkét, jó hosszú, dupla, selymes, ez a kedvence :D Szóval kivágtam, és belevarrtam a párna sarkába, hogy az oviban ne kelljen keresgélnie, hanem ott legyen kéznél a címke.
Hát kell ennél több??????


Hétfőn beviszem az oviba, és ott marad a párna, várni fog rá :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése