2013. június 3., hétfő

Asztalka 1.rész

Ma olyanra adtam a fejem, amit már régóta szerettem volna, de soha nem vágtam még bele.
Mert...nem csináltam még soha ilyet. Ez volt a legfőbb ok a halogatásra. Nehéz volt elhinni, hogy boldogulok vele, de annnyira szerettem volna, hát ma végre nekikezdtem.
Apjuk vigyázott a gyerkőcökre, cserébe csak kb 2-szer kaptam célzást, hogy ő máshogy csinálta volna :) (hát igen...kb neki se kezdett volna :D )
A neten persze nézegettem előzetes alapismereteket, de mint tudjuk, ezek semmit se érnek. :D
És mivel más lehetőségem nem maradt, hát magam kárán tanulok! :)

A "jövendő" nappalinkba szerettem volna egy dohányzóasztalt. Jaj, de rosszul hangzik ez a szó. Szóval hívjuk inkább asztalkának. :)
Olyat szerettem volna, ami RÉGI, érződik rajta, hogy múltja van, kicsit girbe-gurba, és FA! Jó sok FA! :) És természetesen passzoljon hozzám.
Nem kertelek tovább, íme a rideg valóság, ő a kiválasztott! :D


Szóval...hogyan távolítsuk el a festéket? Kromofág? Hőlégfúvó? Csiszolás?
Fogalmam se volt, most sincs, de muszáj nekikezdeni, mert ha a férfiakra bízom, akkor 10 év múlva se kezd neki senki, és ha nekikezd is, akkor is kijelenti, hogy ezzel nem lehet kezdeni semmit, és kész.
Tehát kezdtem csiszolóval. 80-as csiszolópapírral. (erősebb nem volt itthon) Annyi volt, mint halottnak a csók.
Ekkor hőlégfúvóra váltottam. Na, ez már szedte le a jó vastag festék réteget.
De sajnos maradtak foltok, amik nem jöttek le.
Ekkor kipróbáltam a kromofágot, de nekem ez nagyon nem szimpi, utálom a vegyszereket, viszont szedett le ez is a cuccból. De azért a lábakra tartogatom, szóval csiszoltam tovább.
Szereztem hirtelen 70-es papírt, azzal már jobban ment a dolog.
 A végén már annyira lötyögött az asztal, hogy inkább szétszedtem darabjaira, úgy úgyis könnyebb lesz majd festeni. Az asztal lapja tiszta karcos, tele sérülésekkel, holnap veszek erősebb papírt a csiszolóba, és megint nekiesek, még nincs mindenhol lecsiszolva. A lábak is várnak rám, kézi csiszolás lesz, hát nem örülök neki...
Mai amatőrködésem itt kimerült, hulla vagyok... kész...


Te asztal!!! Asztalt faragok belőled!!! Te meg embert belőlem :D
(folyt.köv. ITT )

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése