2012. március 20., kedd

Az első kispárnáim :)

Megszülettek végre, nem volt könnyű szülés, de talán egyre jobban fog menni.
A szabásminta az enyém, csak lerajzoltam egy papírra, hogy mekkorát szeretnék, aztán külön-külön a darabokat is. A varrásoknál 1-1 cm-t ráhagytam, és ez alapján készültek a művek.
A belső párnához egy nagy párna halála szükségeltetett, aminek nagyon jó tömőanyaga volt, és direkt erre a célra vettem 990-ért a jysk-ben. Még nem használtam el mindent, ami belőle kiömlött, de legalább 4 belső kijön belőle.
A párnák hátsói bujtatós megoldással készültek, így nem kell gombokkal vacakolni.
A hímzést még az összevarrás előtt csináltam meg, és a csipkét a két anyag találkozására varrtam fel, előtte levasaltam, hogy szebb legyen.
A párnák 3500ft-ért megvehetőek (a készlet erejéig:))





És egy áldozat a végére:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése